jkkkjelawai.blogspot.com

BLOG INI ADALAH BLOG RASMI JKKK JELAWAI . SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK BERSAMA-SAMA MENAMBAHKAN MAKLUMAT DALAM BLOG INI , SILA BERHUBUNG DENGAN PENGERUSI atau SETIAUSAHA JKKK JELAWAI .

Wednesday, April 28, 2010

PROGRAM JUARA RAKYAT BERSAMA YAB DATO' SERI HJ MOHAMAD HASAN

Salam 1 Malaysia ..

Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kepada  seluruh warga  Kampung Batang Rokan , khususnya J/K yang terlibat  didalam  Program Juara Rakyat Bersama YAB Dato' Seri Utama Hj Mohamad Bin Hj Hasan   , MB kito lah.pada ari isnin yang lepas...Program tersebut berlangsung dengan meriah sekali.

Tahniah dan Syabas kepada YB Dato'Kamil dan  peneraju kampung batang rokan  ..tak lain tak bukan Tok Din  Piee lah..(ketua kampung )....sebagai rakan seperjuangan , saya juga rasa bangga dengan kunjungan hormat YAB DS kek Batang Rokan  tu... cemburu pulak raso eh....harap-harap adolah pulak kunjungan YAB DS kek Kampung Jelawai pulak lopih ni.Mana lah tau MB sudi turun kek jelawai pulak...kita tunggu padang Futsal siap ...leh dicadang kan jugak perasmian dibuek oleh Mb..yo tak?

                Sebahagian ketua-ketua sedang menunggu ketibaan YAB DS..
                    yang baju pink tu bukan ketua kampung ya...
            bersama  Tok Nal , Penghulu Moncheh ..apo lah yang sibuk bona Tok Jelawai  tu
                telepon eh tak lopih-lopih..sibuk  yo manjang ..MB nak datang tu tok..

                             ucapan oleh YB Dato' Kamil..
                                   ucapan oleh YAB DS...
                 YAB DS memang sporting...nak makan pun masih leh layan peminat..
                     eh.eh,,macam artis pulak

MB kita memang Juara...Hidup Tok Mat...

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI